SUPERKLASTER

SUPERKLASTER

KAKO REKLAMIRAŠ NEŠTO ŠTO NE POSTOJI? Kao dugogodišnji komunikacioni partner USAID-a Srbija, dobili smo jedan inovativan zadatak. U Srbiju je trebalo uvesti novi poslovni model – superklaster. Ovaj globalno potvrđeni model podrazumeva saradnju različitih...
Eurodom

Eurodom

Naša formula za alhemiju oglašavanja uspeha Eurodom ima dugu i uspešnu tradiciju poslovanja. Prisutni su na tržištu skoro 28 godina, kao lider, u prodaji keramike i opreme za kupatila. Međutim, odlučili su da naprave iskorak u poslovanju, otvorivši novi salon luksuzne...
20goDNA

20goDNA

20GODNA, ekranizovano Ima li Čudnije stvari nego kad se Čista hemija između zaposlenih, klijenata i partnera jedne advertajzing agencije pretoči u seriju? Nema! Serijal 20GODNA o dvadesetogodišnjici naše agencije, koga nećete pronaći na Netflix-u, to dokazuje....
Remiks

Remiks

MoDNA komunikacija Kad smo dobili najfashion zadatak u našoj karijeri, sa oduševljenjem smo se bacili na rad: trebalo je postaviti brend strategiju za novu online shopping platformu eksluzivnih svetskih brendova REMIKS.COM, zatim razviti digitalnu strategiju i...
Multiactiv

Multiactiv

BARŠUNASTI DIZAJN I PAKOVANJE SVEŽINE Domaći brend kozmetike sa dugom tradicijom, Multiactiv, obratio se našoj agenciji za novo rešenje izgleda linija proizvoda za negu lica ANTI AGE i NATURAL. Inspirisani suptilnim, prirodnim sastojcima koji regenerišu kožu,...
Srbija Inovira

Srbija Inovira

DNA INOVIRA Kao komunikacioni partner USAID Srbije, lansirali smo se u novu poslovnu galaksiju i otkrili ekonomski model budućnosti – superklastere! Zahvaljujući zavidnom iskustvu, USAID nam je još jednom ukazao poverenje i poverio osmišljavanje brend identiteta novog...