od strane DNA | авг 9, 2023
KAKO REKLAMIRAŠ NEŠTO ŠTO NE POSTOJI? Kao dugogodišnji komunikacioni partner USAID-a Srbija, dobili smo jedan inovativan zadatak. U Srbiju je trebalo uvesti novi poslovni model – superklaster. Ovaj globalno potvrđeni model podrazumeva saradnju različitih...
od strane DNA | авг 4, 2023
Naša formula za alhemiju oglašavanja uspeha Eurodom ima dugu i uspešnu tradiciju poslovanja. Prisutni su na tržištu skoro 28 godina, kao lider, u prodaji keramike i opreme za kupatila. Međutim, odlučili su da naprave iskorak u poslovanju, otvorivši novi salon luksuzne...
od strane DNA | мар 3, 2023
20GODNA, ekranizovano Ima li Čudnije stvari nego kad se Čista hemija između zaposlenih, klijenata i partnera jedne advertajzing agencije pretoči u seriju? Nema! Serijal 20GODNA o dvadesetogodišnjici naše agencije, koga nećete pronaći na Netflix-u, to dokazuje....
od strane DNA | дец 28, 2021
MoDNA komunikacija Kad smo dobili najfashion zadatak u našoj karijeri, sa oduševljenjem smo se bacili na rad: trebalo je postaviti brend strategiju za novu online shopping platformu eksluzivnih svetskih brendova REMIKS.COM, zatim razviti digitalnu strategiju i...
od strane DNA | дец 28, 2021
BARŠUNASTI DIZAJN I PAKOVANJE SVEŽINE Domaći brend kozmetike sa dugom tradicijom, Multiactiv, obratio se našoj agenciji za novo rešenje izgleda linija proizvoda za negu lica ANTI AGE i NATURAL. Inspirisani suptilnim, prirodnim sastojcima koji regenerišu kožu,...
od strane DNA | дец 28, 2021
DNA INOVIRA Kao komunikacioni partner USAID Srbije, lansirali smo se u novu poslovnu galaksiju i otkrili ekonomski model budućnosti – superklastere! Zahvaljujući zavidnom iskustvu, USAID nam je još jednom ukazao poverenje i poverio osmišljavanje brend identiteta novog...
Recent Comments