MoDNA komunikacija

Kad smo dobili najfashion zadatak u našoj karijeri, sa oduševljenjem smo se bacili na rad: trebalo je postaviti brend strategiju za novu online shopping platformu eksluzivnih svetskih brendova REMIKS.COM, zatim razviti digitalnu strategiju i konačno, uz gromoglasni modni krik, osvojiti scenu!

Krenuli smo u potragu za pravim ljudima koji će svojim autentičnim stilom oživeti različite dimenzije našeg brenda i postati koliko zaštitna lica toliko i inspiracija za nove kreativne izlete.

Pronašli smo ih u glumcima Nataši Ninković i Slavenu Došlu, muzičarima Sajsi MC i Nucciju, dj Sonji Pavlici, dragqueenu Markizi de Sad i fashion blogerki Aleksandri Dobrić, a ovu izuzetnu modnu skupinu zajedno sa režiserskom palicom prepustili smo veštim rukama i originalnoj viziji rediteljke Maje Uzelac.

Nakon otvaranja zvaničnih profila na društvenim mrežama, najavili smo spot sa brend ambasadorima kroz kratke, zavodljive tizere, a zatim smo i lansirali naš audio-vizuelni modni spektakl. Očigledno smo izmiksovali dobitnu kombinaciju: spot je sve ukupno imao više od pola miliona pregleda!

Remiks.com je danas omiljeno odredište fashion entuzijasta, a dobio je – uz našu komunikacionu asistenciju – i svoj fizički oblik u šoping centru Rajićeva.

Klijent

Remiks.com

Datum

2021

Kategorija

Brand i komunikaciona strategija, Digitalna strategija, Integrisana launch kampanja