Svi znamo kako to ide.

Izađeš, jedno piće, drugo piće, jedan lokal, drugi lokal… ako je­­ „veliki izlazak”, potom ide i party!

Magija žurke je ogromna, ljudi koji prate ritam dešavanja na stage-u, sporedna dešavanja po ćoškovima… Dobra ekipa ima moć da od nečega što je trebalo da bude prosečna žurka napravi spektakl koji se pamti.

Da, žurke su divne, za zbližavanje, za rastavljanje, za bolje upoznavanje, za taj divan osecaj pripadnosti grupi koja slično diše, kreće se, za isti puls i otkucaje srca.

Ali, after… After je najlepši!

Kada prođe bura, kada utihnu jaki zvukovi, kada probereš i kada se osamiš sa manjim brojem ljudi od kojih neke vidiš po prvi put, kada razgovor zameni pokrete. To je kulminacija magije te večeri, noći, a često i jutra.

After će definisati kakav je izlazak i party bio, sa kim si se najbolje skapirao, pa čak i sa kim ćes na sledeće žurke.

Samo žurka je nešto sasvim ok, ali ako je ispraćena dobrim Afterom, tada već imamo experience koji se pamti i koji sigurno želiš da ponoviš.

Veoma slično je i u našem poslu.

Klijenti, zajedno sa agencijama, ulažu velike resurse kako bi one koje žele – pripadnike svoje ciljne grupe informisali o svojoj ponudi i ako smo zajedno uspešni, uspećemo u tome da postanu kupci proizvoda naših klijenata.

Ali, da li je to dovoljno i šta je neophodni After koji mora da usledi nakon što smo osvojili kupca?

Postprodajna komunikacija je obavezna, približavanje kupcu, pa čak i oprezan ulazak u njegov život. Od najbanalnijeg čestitanja rođendana i podsećanja da je došlo vreme da se ponovi usluga ili proizvod, pa do kompleksnijeg targetovanja i sprovođenja prodajnih akcija koje će pomoći da se uspešno plasira novi proizvod ili da se adekvatno smanji stock proizvoda.

Postojeći korisnici usluga su stena na kojoj stojite i zaslužuju poseban tretman. Sa ciljem da ponove kupovinu, ali i da budu oni koji će prvi saznati šta novo nudite. Ne dozvolite da vaš kupac, sa kojim možete imati direktnu komunikaciju, za vašu novu uslugu ili proizvod sazna preko TV ili ATL kampanje ili ne sazna uopšte.

Kao što je za dobar After sa početka priče neophodan dobar prostor, muzika, ljudi, tako i  postprodajna komunikacija mora počivati na adekvatnom softverskom rešenju koje će dati tehničku mogućnost automatizacije komunikacije, targetovanja i dobijanja kvalitetnog izveštaja, a da za sve to ne morate da zaposlite čitav novi tim. Naravno, tehničko rešenje koje nije pokriveno dobrom komunikacijom koja ispravno gađa potrebe korisnika i doprinosi prodajnim ciljevima, ne vredi mnogo.

U DNA Communications smo pripremili AfterSalesPro, fantastičnu uslugu koja objedinjuje našu ekspertizu u domenu komunikacija i softversko rešenje sa kojom ćete privući vaše postojeće kupce i učiniti da postanu verni korisnici vaših proizvoda ili usluga.

Pozovite nas, vreme je za After!

Aleksandra Jevremović, DNA Communications
Client Service Director i expert za After


(tekst objavljen u magazinu Marketing Mreža)