20GODNA, ekranizovano

Ima li Čudnije stvari nego kad se Čista hemija između zaposlenih, klijenata i partnera jedne advertajzing agencije pretoči u seriju? Nema! Serijal 20GODNA o dvadesetogodišnjici naše agencije, koga nećete pronaći na Netflix-u, to dokazuje.

Dokumentarac, komedija, triler, horor… ispričano kroz uzbudljivu smenu žanrova, 13 epizoda o nastanku i razvoju DNA Communications zasnovano je na istinitim događajima. 

Između početka naše borbe protiv dosadnog advertajzinga, do svečane rođendanske žurke za punih 20 godina, serijal prikazuje ključne etape razvoja DNA agencije. Želeli smo da snimimo priču o usponu, transformacijama, bivšim i sadašnjim koleginicama i kolegama, o saradnicima i klijentima koji su obeležili naše dve uzbudljive decenije u advertajzing industriji i perspektivama koje su pred nama. 

Tokom 2021. i 2022. smo sproveli kampanju o serijalu na društvenim mrežama i YT kanalu. Neki su gledali epizode serije jednu za drugom, a neki su je bindžovali. Do jednih su stizali zavodljivi tizeri, dok su drugi otvarali šerovane i lajkovane postove. Kada se sve sve sabere, ukupno smo imali blizu 500.000 hiljada pregleda svih video materijala i 314 sati pregleda svih YouTube epizoda. Sa 131 objavom dostigli smo reach veći od 3,5 miliona! Reakcije ljudi nam potvrđuju da nismo samo ponudili hit produkciju za gledanje uz kokice, nego i pokazali kapacitet da sprovedemo uspešnu digital kampanju i dospemo na prave adrese. 

Serijal je kroz sve komunicirane formate privukao pažnju klijenata, ciljnih grupa, naših pratilaca i široke zajednice na mrežama, i pokazao potencijal agencije da ponudi platformu za produkciju uzbudljivih priča, strategija komunikacije i prodornih kampanja.

Ceo serijal možete da pogledate ovde:

https://dna.rs/20godna/ 

YouTube

Klijent

DNA Communications

Datum

2021

Kategorija

Video produkcija, Self-promotion, Digitalna kampanja, Brand Awareness kampanja, Interne komunikacije