od strane DNA | окт 3, 2019
Vrli novi stari-dobri brend Nakon dobijanja uzbudljivog pitcha, pokrenuli smo svoj kreativno-strateški pogon radi repozicioniranja brenda sa velikom tradicijom, brend Keramika Kanjiža. Brendu je trebalo: novo ime, novi logo, nova digitalna strategija, nova kampanja, a...
od strane DNA | окт 2, 2019
Udomite svoje snove: Lafarge kuće Kuće dolaze u najrazličitijim oblicima, a i kad kažete dom, mislite na najrazličitije stvari. Mi smo imali zadatak da na pravi način predstavimo revolucionarne Lafarge kuće, koje su savršen dom, ali i idealan put do njega…mesto...
od strane DNA | апр 2, 2019
DNA Delicious kalendar 2019. godina je važna godina za nas… to je godina kada smo postali punoletni! Iz tog razloga, rešili smo da je prikladno obeležimo: uz vlastiti DNA Delicious kalendar za 2019. godinu. Inspiraciju za kalendar pronašli smo u bojama, ukusima i...
od strane DNA | апр 2, 2019
Red Temptation Promocija novog Teekanne ukusa i ulaska brenda u Horeca objekte, obeležena je eventom koji je dobio i relevantnu ulogu na digitalu. Kao dame od ukusa, poznate blogerke su se okupile i uz šoljicu čaja otkrile svoja najveća iskušenja. Bez brige, niko nije...
od strane DNA | апр 1, 2019
The Spot: Otvaranje Top brendovi. Jedinstven enterijer. Kupci koji postaju modeli, uključujući i poznate. Javne ličnosti i influenseri koji na licu mesta daju modne preporuke. Novi premijum modni događaj? Da, otvaranje THE SPOT multibrend lanca sportsware fashion...
od strane DNA | мар 31, 2019
Udomite se! S klijentom smo se razumeli odmah: za kampanju za stambene kredite, još jedan savršen nov stan i prelepa, nasmejana porodica ne dolaze u obzir. Ključan je bio kasting. Tražili smo inteligentne glumce sa senzibilitetom, sposobne da izazovu pravu emociju....
Recent Comments