Naša formula za alhemiju oglašavanja uspeha

Eurodom ima dugu i uspešnu tradiciju poslovanja. Prisutni su na tržištu skoro 28 godina, kao lider, u prodaji keramike i opreme za kupatila. Međutim, odlučili su da naprave iskorak u poslovanju, otvorivši novi salon luksuzne opreme na prestižnoj lokaciji, u Beogradu na vodi. 

Izazov je bio kako pomoći klijentu da što sigurnijim korakom pređe na viši nivo poslovanja nakon dugogodišnjeg rada. Razvili smo kreativnu platformu koja će novi salon predstaviti kao mesto u kom nastaje „Alhemija življenja“, harmonična simbioza objekata i bića. Implementirali smo i novi koncept showroom-a u kom posetioci doživljavaju prostor kao svoju ekstenziju i deo identiteta.

Za novi prodajni objekat osmislili smo naziv „Eurodom Tile&Style“ koji simboliše prostor za igru, gde posetioci mogu da se upuste u proces stvaranja idealnog ambijenta za sebe. Uz pomoć PR strategije i ATL kampanje, obavestili smo širu javnost da se Eurodom uzdiže u nove poslovne visine. Osvežili smo postojeći sajt i kreirali smo poseban nalog na Pinterest-u kako bi komunikacionu spustili i na društvene mreže.

Ostalo je još samo da celu priču proslavimo i zaokružimo svečanim otvaranjem. Tim povodom kreirali smo video „O nama“ koji je zvanicama predstavio domaćine i novi koncept poslovanja, kao i poseban video performans „Dolce Drama“ u kom je rediteljka Maja Uzelac zaokružila umetničku prirodu novog salona. Svečano otvaranje dostiglo je vrhunac kada su se protagonisti performansa, nakon projekcije, pojavili među zvanicama i na taj način dočarali Living Concept koji novi salon donosi. 

Uz našu podršku, Eurodom je uspešno zakoračio u novu sferu poslovanja, nudeći svojim klijentima jedinstvena rešenja i kvalitet za njihov intimni prostor, u novom salonu koji punim sjajem blista nad rekom.

Klijent

Eurodom

Datum

2023

Kategorija

Kampanja, kreativni koncept, ATL, digital, video & audio produkcija, media buying, događaji, brending, scenografija, event menadžment