Boje, poruke i heštegovi: USAID-ov Projekat saradnje za ekonomski razvoj

Birali smo boje, osmislili poruke, dodali heštegove da bi ceo koncept bio #jak. U prevodu, brendirali smo, strateški pozicionirali, vizuelno koncipirali, na društvenim mrežama plasirali.

#Saradnja kroz #dijalog donosi #promene i #rast, te smo #rast obojili u zeleno (kako drukčije?), #dijalog je postao narandžast (da bude topliji) a #promene smo ofarbali u plavo (jer nebo je granica).

Sinestezija je na društvenim mrežama rezultirala šarenim feedom s jasnim porukama o aktivnostima Projekta: unapređenju ekosistema u kom rade mali biznisi, jačanju saradnje između javnog i privatnog sektora, boljem pristupu finansijama, digitalnim tehnologijama u službi rasta i razvoja poslovanja…

Komunicirali smo i/ili organizovali Fintech4Business forum, prvi nacionalni forum malih i srednjih preduzeća u Srbiji „SME is MVP“, predstavljanje godišnje Ankete 1000 preduzeća…i još mnogo toga.

A za godinu dana saradnje, fino smo sejali a isto tako i rasli, pogotovu na društvenim mrežama.

Klijent

USAID-ov Projekat saradnje za ekonomski razvoj

Datum

2019

Kategorija

Digital, Event Management, ATL, Branding