Prestonica dobrog ukusa

Pored svih sintagmi kojim može da se opiše Beograd, nama je najdraži „Prestonica dobrog ukusa“.

Ovu prefinjenu titulu Beograd nosi od 2018. godine, kada je održan prvi međunarodni sajam i konferencija visokokvalitetne hrane – Belgrade Food Show. Tada je uspešno nastao, a 2019. se još uspešnije nastavio. I nastaviće da na jednom mestu spaja proizvođače sa inostranim i domaćim kupcima i pruži im priliku za upoznavanje, učenje, razmenu i nove poslove.

Tri ključna segmenta tokom dva održana sajma bila su: sajamski deo, konferencija i B2B segment. A jedna im je stvar bila zajednička: naš tim. Radili smo sve – od prve do poslednje rečenice svake brošure, svakog posta za društvene mreže, preko brendinga, vizuelnog identita i organizacije samog događaja. Nosili smo motorole i smeškali se posetiocima, i jedni drugima.

Zaključak je jedan: pokazali smo da imamo ukusa za festivale koji bi bili prihvaćeni na bilo kom međunarodnom meniju!

Klijent

Asocijacija za promociju srpske hrane

Datum

2019

Kategorija

Event Management, Branding