SMART
pristup
prodajnoj
komunikaciji
Više nego ikada, prodaja je motor svake kompanije i na njenim rezultatima se planira rast ili opstanak kompanije. Svako ko izlazi na tržište sa proizvodom ili uslugom, susreće se sa istom, nepovoljnom situacijom:
- Tržište je zasićeno i u konstantnom režimu akcije/rasprodaje
- Stepen lojalnosti kupaca je vrlo nizak
- Godišnje planiranje postaje okvir, umesto čvrstog plana
- Ulaganja u brend se sve teže konvertuju u prodajni rezultat
Šta je rešenje? Promena pristupa.
Umesto jedne poruke koja na skupim ATL kanalima gađa sve i maši većinu, „napadamo“ samo one koji zaista jesu kupci – na pravi način, prilagođenim porukama i najadekvatnijim kanalima.
Umesto brend-centričnih marketinških kampanja, najdirektnije se obraćamo kupcu i govorimo mu o tome šta proizvod može učiniti za njega.
Ukratko, oglašavamo PAMETNO.
Kako funkcioniše SMART pristup?
Rezultat:
Optimizacijom fokusa i targetovanja maksimalno podižemo efikasnost kampanje, jer ne rasipamo resurse na segmente tržišta kojima proizvod/usluga nisu namenjeni i na kanale koji jednostavno – ne rade posao. Na taj način, nudimo uštedu i bolje rezultate prodaje. I posledično, bolju priliku za dugoročnu lojalnost kupaca brendu.
Jer, pre svega, zajedno osluškujemo ono što nam tržište i kupci poručuju, govorimo njihovim jezikom i prilagođavamo se njihovim potrebama. Jednostavno, razumemo se.
Sales.
Marketing. Advertising.
Results-oriented. Targeting.
start SMART
Za unapređenje vaših komunikacija, zakažite sastanak sa našim SMART timom na smart@dna.rs