Svet hoće domaće

Na platformi „Svet hoće domaće“ okupili smo domaće proizvođače premijum hrane i širimo sjajne vesti o njihovim vrhunskim proizvodima.

A zatim smo pokidali igru.

O čemu? O najkvalitetnijim prehrambenim proizvodima iz Srbije.

Gde? Na fejsbuku. Na edukativnim radionicama. Na instagramu gde smo „slagali“ po tri vizuala za jednog proizvođača i pričali i vizuelnu priču.

Kreirali smo jedan od najinspirativnijih instagram naloga, na kom i dalje pričamo priče o zanimljivim, ukusnim i kvalitetnim proizvodima iz Srbije. Naš instagrid je za svaku pohvalu, a ni fejsbuk stranica ne zaostaje; možemo se pohvaliti onim o čemu brendovi sanjaju – komentari su pozitivni a postovi šerovani. Ali, da ne hvalimo sami sebe, instagram i fejsbuk nalozi Svet hoće domaće govori više od reči.

A reči su se itekako razmenjivale na edukativnim radionicama koje su organizovane i za male i za srednje i za velike proizvođače. EduZona je do sad bila izvor informacija o tome kako se pripremiti za veliki sajam, o društvenim mreža i koliko su one bitne za izgradnju brenda, diskutovalo se na panelima o 2018. godini i šta je ona donela biznisima kao i o plasiranju hrane kroz saradnju sa distributerom.

A spremamo još toga u budućnosti, stay tuned!

Klijent

USAID-ov Projekat za konkurentnu privredu  

Datum

2019  

Kategorija

Digital, Edukacija