LEKARI SU NA VEZI, UZ MALU POMOĆ ADVERTAJZERA

Svi dobro pamtimo kako je izgledala 2020. godina. No, ne treba zaboraviti ni činjenicu da teška vremena rađaju junake.

Ne, ne želimo da kažemo da smo mi junaci, ali jesmo vrlo ponosni na inicijativu koju smo pokrenuli kako bismo pružili podršku svojim sugrađanima i pravim junacima – lekarima – u izuzetno nepovoljnim uslovima izazvanim COVID pandemijom.

Tako je 27. aprila 2020. lansiran DokTok – prva domaća platforma za telemedicinu – na čijem razvoju smo radili zajedno sa ICT Hubom i kompanijom Talkini. DokTok omogućava pouzdane, besplatne i brze konsultacije s lekarom, preko računara ili mobilnog telefona, iz udobnosti sopstevnog doma.

Nudeći širok spektar zdravstvenih usluga, cilj platforme je bio smanjiti pritisak na domove zdravlja, užarene telefonske linije ambulanti i dežurne lekare koji su vodili neprekidnu bitku na prvoj liniji fronta sa koronavirusom. Istovremeno, želeli smo da otvorimo novi kanal putem kojeg su zabrinuti građani mogli da dobiju odgovore na brojna zdravstvena pitanja; odgovore koji bi, u suprotnom, iziskivali višesatni boravak u čekaonici ili bi prosto izostajali.

DokTok je nastao u vanrednim okolnostima, kao važan alat u rešavanju neočekivanog problema nezapamćenih razmera, koji ne bi mogao da se realizuje bez brze reakcije, timskog rada i predanosti grupe ljudi sa velikim entuzijazmom – pre svih, lekara volontera koji su svoje vreme i ekspertizu nesebično podelili sa nama i korisnicima.

Zato platforma beleži konstantan rast, a do sada je imala više od 100.000 poseta i omogućila više od 2.500 lekarskih konsultacija. Činjenica da trend rasta ne pokazuje znake slabljenja, dokazuje da korisnost platforme prevazilazi okolnosti koje su bile direktan povod za njen nastanak, te DokTok i danas nastavlja da pruža odgovore na potrebe građana.

Za kraj, iako se nismo upustili u neistražene vode telemedicine sa bilo kakvim nagradama na umu, veliko zadovoljstvo nam je pričinilo UEPS bronzano odličje koje je tim iza DokToka poneo u kategoriji COVID Creativity Community.

Klijent

DNA Communications

Datum

2020

Kategorija

Brand i komunikaciona strategija, Digitalna strategija, Brand Awareness kampanja