Kada je 2011. finska kompanija Tikkurila, lider evropskog tržišta boja i lakova, gotovo neprimetno ušla na tržište Srbije kroz akviziciju šabačke Zorke Color, za poznavaoce industrije je bilo pitanje trenutka kada će doći do vidljivih promena na tržištu. Trenutak za promene je tu, jer upravo ovih dana Zorka Color izlazi pred potrošače s novim vizuelnim identitetom.
Ponosni smo da kažemo da je naša agencija bila zaslužna za novi logotip Zorke Color i redizajn ambalaže kompletne linije proizvoda. Pred nama je bio kompleksan zadatak da brend, koji je prisutan u Srbiji i regionu više od 40 godina, prilagodimo uslovima savremenog tržišta i sve zahtevnijim očekivanjima potrošača.
Za novi Zorka Color logotip, zadržali smo crvenu boju, koja dobro povezuje stari i novi identitet brenda. Kreativnim rešenjem, crvena boja je „oživela“, kapanjem iz kantice s bojom, kao što će novim izgledom i poznati proizvođač boja i lakova oživeti svoje prisustvo na tržištu.
Kod stvaranja vizuelnih rešenja za same ambalaže, odlučili smo da na njima budu dominantne fotografije krajnjeg rezultata – predmeta i objekata na kojima su primenjeni konkretni Zorka Color proizvoda. Time smo pakovanja osvežili – podsećanjem na kvalitet i osveženje koje nam pružaju proizvodi našeg klijenta!
I posle petnaest godina iskustva u kreiranju i razvoju brendova, ovakve zadatke uvek iznova doživljavamo kao izazov. Da citiramo Mariju Lončar, našu kreativnu direktorku, ne želimo da upadnemo u situaciju „vremešne dame koja se pući na Instagramu“, odnosno da brend podmlađujemo po svaku cenu. Cilj je, kao i uvek, bio složen i višestruk: da izgled svih proizvoda Zorka Color integrišemo u vizuelna rešenja Tikkurile, da proizvodima damo svežinu i moderan izgled, a da pritom ostanu bliski i najvernijim potrošačima. Verujemo da smo uspeli!