Izaberite stranicu
Naučna fantastika i oglašavanje

Naučna fantastika i oglašavanje

Egipćani su pisali oglasne poruke na papirusu. Arheolozi su pronašli slogane za proizvode, političke parole i Social Networking poruke u ruševinama u Pompeji, ali i drugde u svetu. Grčki trgovci su se nadvikivali sa tezgi, što se nije mnogo promenilo. U međuvremenu,...

opširnije
Pretty pink, please: Marketing i trep muzika

Pretty pink, please: Marketing i trep muzika

OD LOKALNOG KA GLOBALNOM Trep muzika je od podžanra rep muzike stigla do mejnstrim tokova, preuzela ih i praktično postala pop muzika današnjice. Nastajala je i razvijala se uglavnom na jugu SAD, i vremenom je od lokalnog, autentičnog vida izražavanja jednog dela...

opširnije
Tri pauna za dve bitange i ribicu

Tri pauna za dve bitange i ribicu

PAUN ILI JAJE Od kako me služe topla dečja sećanja, ispredali su se veliki planovi za moj život. Od profesionalne bokserke i kuvarice, preko umetnice i pijanistkinje do, u narodu poznate, šalteruše, svako je izgleda imao pravo i želju da mašta o mojoj budućnosti. Kako...

opširnije
Šta lajkuju single, a šta zauzeti?

Šta lajkuju single, a šta zauzeti?

Lajk je mnogo više od simbola U eri personalizovane i autentične komunikacije, izgleda kao da se sve svodi na što bolje upoznavanje ljudi koji koriste naš brend. Želimo da saznamo ko su naši potrošači, kako žive, kako se osećaju, šta vole, o čemu razmišljaju, šta ih...

opširnije
Sedi, dobar 1!

Sedi, dobar 1!

Iako smo već skoro na pola puta da potrošimo i 2016. godinu, moja retrospektiva prethodne godine još uvek traje. Kada se osvrnem na prethodnih 16 meseci, srećna sam zbog mnoštva manjih i većih uspeha, kao i uvedenih promena. Iz poslovnog ugla gledano, ne mogu reći da...

opširnije
Bilo da je glupo ili genijalno uvek znamo šta nam prodaju

Bilo da je glupo ili genijalno uvek znamo šta nam prodaju

Zašto uvek razumemo reklame, ali se često ne razumemo međusobno? Čak i da niste ljubitelj reklama ili proizvoda koji se reklamira, čak iako promenite kanal kada ih vidite, čak iako ignorišete bilborde i flajere, na kraju nekako uvek dobijete poruku. NAJBOLJE CENE,...

opširnije