
Počeli su da „rade od kuće“ I NISU NI SANJALI ŠTA IM SE MOŽE DOGODITI!
Ne mogu svi da rade od kuće. Zapravo, mnogo je više zaposlenih koji ne mogu, jer su im takva sredstva za rad ili je prosto takva usluga. Njima ostaju propisani saveti, pravila i ograničenja. Što se tiče onih koji mogu, potrebno je da budu odgovorni, da to i iskoriste.
opširnije
LASERski pogled u budućnost dizajna, sa Loren Keli
Loren Keli se bavi psihologijom dizajna, a osnovala je i vodi Behaviour Studio u Londonu. Na SEMPL-u 2019 govorila je o budućnosti, razvoju tehnologije, ali i o tome da je neophodno da se osvrnemo na to i podsetimo toga ko smo, šta radimo i zašto se ponašamo na određen način. O dizajnu, bihevioralnoj psihologiji i karijeri razgovarao sam sa njom u holu Bernandin hotela.
opširnije
SEMPL: degustacija najsvežijeg iz sveta marketinga, medija i komunikacija
DOLAZAK Slovenija. Negde na pola puta između Portoroža i Pirana. Negde na pola puta između jeseni i zime. Sezona je gotova, kiša pljušti, a mi sedimo u restoranu na obali, mokrih nogu, i uživamo u ribi i vinu. Imamo malo vremena za odmor, jer već sutra ujutru počinje...
opširnije
Naučna fantastika i oglašavanje
Egipćani su pisali oglasne poruke na papirusu. Arheolozi su pronašli slogane za proizvode, političke parole i Social Networking poruke u ruševinama u Pompeji, ali i drugde u svetu. Grčki trgovci su se nadvikivali sa tezgi, što se nije mnogo promenilo. U međuvremenu,...
opširnije
DISRUPTING BREAKFAST (How much awareness is) too much awareness?
Mnogi od nas su odrasli uz američke filmove, kojoj god generaciji pripadali. Gledajući igrokaze iz dalekog sveta, navikli smo na razne pojave koje smo prihvatili kao najnormalniji deo našeg posredovanog iskustva. Ma koliko bili zapravo strani, brojni detalji, od...
opširnije
NBA DRESOVI I MARKETING: Oglašavanje na 6 cm², bez greške u koracima
U kom si timu? NBA dresovi: uticaj i inovacije Dresovi su oduvek predstavljali veoma bitan element košarkaške kulture, ali i celokupnog identiteta, kako NBA timova tako i same lige. Oni prevazilaze svoju osnovnu sportsku namenu, i imaju uticaj na izražavanje u mnogim...
opširnije
Pretty pink, please: Marketing i trep muzika
OD LOKALNOG KA GLOBALNOM Trep muzika je od podžanra rep muzike stigla do mejnstrim tokova, preuzela ih i praktično postala pop muzika današnjice. Nastajala je i razvijala se uglavnom na jugu SAD, i vremenom je od lokalnog, autentičnog vida izražavanja jednog dela...
opširnije
Tri pauna za dve bitange i ribicu
PAUN ILI JAJE Od kako me služe topla dečja sećanja, ispredali su se veliki planovi za moj život. Od profesionalne bokserke i kuvarice, preko umetnice i pijanistkinje do, u narodu poznate, šalteruše, svako je izgleda imao pravo i želju da mašta o mojoj budućnosti. Kako...
opširnije
Šta lajkuju single, a šta zauzeti?
Lajk je mnogo više od simbola U eri personalizovane i autentične komunikacije, izgleda kao da se sve svodi na što bolje upoznavanje ljudi koji koriste naš brend. Želimo da saznamo ko su naši potrošači, kako žive, kako se osećaju, šta vole, o čemu razmišljaju, šta ih...
opširnije
Google Trends: Šta trendovi pretrage govore o nama, a šta mogu da nam kažu
Era tutorijala Sudeći po Google videu koji sumira rezultate pretrage, pitanje koje je tokom 2017. godine najčešće postavljano guglu bilo je: Kako? https://www.youtube.com/watch?v=vI4LHl4yFuo Čak i ako uzmemo u obzir amerocentrizam i samopromotivnu funkciju videa, ono...
opširnije