
Kako smo doživeli tronedeljni marketing dril u agenciji DNA Communications?
Verovatno si planirao/la da marketing karijeru započneš u nekoj od mnogobrojnih agencija, što je za većinu budućih marketara, najčešće glavna destinacija za startovanje „marketing avanture”. Međutim, koči te što uglavnom nude tromesečni ili šestomesečni neplaćeni rad,...
opširnije
SMART kreativna strategija: šta želi da dobije persona grata?
Uvođenjem SMART metodologije, strateški i kreativni sektor agencije imao je zadatak da, pre svega, napravi zaokret u razumevanju svog posla i sagledavanju zadataka pred nama, na nivou elementarnog strateškog planiranja, komunikacionog miksa i nivou definisane publike....
opširnije
OK, SMART prodaje, a kako se prodaje SMART?
Put ka razvijanju, postavljanju i korišćenju SMART metodologije u praksi bio je dinamičan, intenzivan i vrlo koristan, zato što smo usput dobili informacije iz ugla različitih sektora u taboru klijenata, ali i nas samih. Sagledavanje situacije i problema,...
opširnije
JEDNA SMART NEDELJA U ŽIVOTU DIGITAL TIMA
Kreiranju SMART metode smo u digital timu pristupili sa mnogo entuzijazma. Po rečima Violete Tešić, naše Senior Community Manager-ke, jedva smo dočekali da možemo da ponudimo alternativu onoj čuvenoj rečenici „a onda poruke spuštamo na digital kanale, samo ih...
opširnije
SMART metodologija – sistematski odgovor na izazove savremenog oglašavanja
U naletu promena koje smo doživeli u prethodnih godinu dana, i naši klijenti i mi u agenciji DNA Communications shvatili smo da su neke promene neminovne i od ključne važnosti za prilagođavanje sadašnjem tržištu i potrošaču. Zapravo, sve ono što smo anticipirali ili...
opširnije
DNA Communications – osvrt na 20 godina koje smo prošli i godine koje dolaze
Izgurali smo dvadeset godina poslovanja. Da, izgurali, jer ovde se tako opstaje i ostvaruje uspeh. Skoro pa nikada ne naiđeš na neku nizbrdicu gde bi stvari išle same od sebe, zato moraš da guraš. U duhu retrospektive, logično je da se zapitaš šta je to bilo važno u prethodne dve decenije, šta je obeležilo taj period, šta je ostavilo važan trag?
opširnije
Počeli su da „rade od kuće“ I NISU NI SANJALI ŠTA IM SE MOŽE DOGODITI!
Ne mogu svi da rade od kuće. Zapravo, mnogo je više zaposlenih koji ne mogu, jer su im takva sredstva za rad ili je prosto takva usluga. Njima ostaju propisani saveti, pravila i ograničenja. Što se tiče onih koji mogu, potrebno je da budu odgovorni, da to i iskoriste.
opširnije
LASERski pogled u budućnost dizajna, sa Loren Keli
Loren Keli se bavi psihologijom dizajna, a osnovala je i vodi Behaviour Studio u Londonu. Na SEMPL-u 2019 govorila je o budućnosti, razvoju tehnologije, ali i o tome da je neophodno da se osvrnemo na to i podsetimo toga ko smo, šta radimo i zašto se ponašamo na određen način. O dizajnu, bihevioralnoj psihologiji i karijeri razgovarao sam sa njom u holu Bernandin hotela.
opširnije
SEMPL: degustacija najsvežijeg iz sveta marketinga, medija i komunikacija
DOLAZAK Slovenija. Negde na pola puta između Portoroža i Pirana. Negde na pola puta između jeseni i zime. Sezona je gotova, kiša pljušti, a mi sedimo u restoranu na obali, mokrih nogu, i uživamo u ribi i vinu. Imamo malo vremena za odmor, jer već sutra ujutru počinje...
opširnije
Naučna fantastika i oglašavanje
Egipćani su pisali oglasne poruke na papirusu. Arheolozi su pronašli slogane za proizvode, političke parole i Social Networking poruke u ruševinama u Pompeji, ali i drugde u svetu. Grčki trgovci su se nadvikivali sa tezgi, što se nije mnogo promenilo. U međuvremenu,...
opširnije