U doba izuzetno kompetitivnog, krizom vođenog tržišta, jedinstveni DNA Communications & SalesBrain workshop će Vam pomoći da razumete i predvidite procese donošenja odluka, i primenite to znanje u efikasnim komunikacijama od marketinga i prodaje do PR-a i pregovora.
Neuromarketing workshop održaće dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain (San Francisco, USA) od 13 do 17 h, 23. septembra 2014. godine u hotelu Crowne Plaza Belgrade,, Vladimira Popovića 10, 11070 Beograd, Srbija.
Workshop je idealan za profesionalce u komunikacijama, eksperte za business development, top menadžment ali i iskusne marketing, PR i prodajne timove...
SalesBrain je razvio novi, naučno zasnovan model sugestivne i efikasne komunikacije koja pomaže kompanijama da ostvare svoje ciljeve tako što „gađa“ upravo one delove uma u kojima se donose odluke, po jedinstvenom SalesBrain NeuroMap modelu i sa dokazanom i jednostavnom metodologijom 4 koraka.
SalesBrain je pomogao više od 6.000 svetskih kompanija i obučio preko 55.000 profesionalaca iz 20 zemalja.
Više na: www.salesbrain.com
2009. godine, Christophe je bio dobitnik prestižne Vistage International nagrade za govornike, a 2011. je dobio nagradu Great Mind Research Award organizacije Advertising Research Foundation.
U oblasti neuromarketinga možemo da vam ponudimo trening, konsalting, kreiranje strategije i efikasna, neurokreativna rešenja. Slobodno nas kontaktirajte.
Preuzmite našu brošuru ako ste zaianteresovani za nagrađivanu DNA Communications metodologiju “Tri mozga” Internih komunikacija koji efektivno menjaju organizacionu kulturu.
Neto iznos po osobi:
1–3 polaznika: | 250 EUR |
4–5 polaznika: | 225 EUR |
6 ili više polaznika: | 200 EUR |
Da bi rezervacija bila validna, pun iznos mora biti uplaćen unapred.
Radionica će biti vođena na engleskom jeziku. Prevod na srpski jezik je dostupan uz zahtev.