NEUROMARKETING WORKSHOP: Learn the SalesBrain®, 3. juna 2014. u Beogradu

Workshop koji je održan u februaru bio je veliki uspeh.

Na Vaš zahtev, organizujemo za vas još jedan Neuromarketing Workshop za profesionalce u komunikacijama, eksperte za business development, top menadžment ali i iskusne marketing, PR i prodajne timove... koji će koji će u hotelu Crowne Plaza Belgrade održati dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain (San Francisco, USA).

Pogledajte video-izveštaj sa prvog Workshopa:

WORKSHOP

NEUROMARKETING WORKSHOP:
Naučite SalesBrain® metod sugestivne komunikacije

U doba izuzetno kompetitivnog, krizom vođenog tržišta, jedinstveni DNA Communications & SalesBrain workshop će Vam pomoći da razumete i predvidite procese donošenja odluka, i primenite to znanje u efikasnim komunikacijama od marketinga i prodaje do PR-a i pregovora.

Neuromarketing workshop održaće dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain (San Francisco, USA) od 13 do 17 h, 23. septembra 2014. godine u hotelu Crowne Plaza Belgrade,, Vladimira Popovića 10, 11070 Beograd, Srbija.

Workshop je idealan za profesionalce u komunikacijama, eksperte za business development, top menadžment ali i iskusne marketing, PR i prodajne timove...

Prestanite da zbunjujete, počnite da ubeđujete!

 

SALESBRAIN

SalesBrain je prva svetska neuromarketing agencija, koju su 2002. osnovali dr Christophe Morin i Patrick Renvoisé, poznati i kao autori bestselera „Neuromarketing: Understanding the ‘Buy Button’ in Your Customer’s Brain“ i konsultanti nekih od vodećih svetskih brendova.

SalesBrain je razvio novi, naučno zasnovan model sugestivne i efikasne komunikacije koja pomaže kompanijama da ostvare svoje ciljeve tako što „gađa“ upravo one delove uma u kojima se donose odluke, po jedinstvenom SalesBrain NeuroMap modelu i sa dokazanom i jednostavnom metodologijom 4 koraka.

SalesBrain je pomogao više od 6.000 svetskih kompanija i obučio preko 55.000 profesionalaca iz 20 zemalja.

Više na: www.salesbrain.com

Christophe Morin

Dr Morin je BA u oblasti Marketinga, titulu MBA je stekao na Bowling Green State University, a MA u Psihologiji medija na Fielding Graduate University (FGU). Doktorat iz Psihologije medija stekao je na FGU. Na master i doktorskim studijama na FGU predaje Psihologiju neuromarketinga. Takođe je član odbora u Neuromarketing Science and Business Association (NMSBA).

2009. godine, Christophe je bio dobitnik prestižne Vistage International nagrade za govornike, a 2011. je dobio nagradu Great Mind Research Award organizacije Advertising Research Foundation.

 

 

DNA Communications

DNA Communications je vodeća agencija u Jugoistočnoj Evropi u promociji i primeni principa neuromarketinga u komunikacijama i oglašavanju.

U oblasti neuromarketinga možemo da vam ponudimo trening, konsalting, kreiranje strategije i efikasna, neurokreativna rešenja. Slobodno nas kontaktirajte.

Preuzmite našu brošuru ako ste zaianteresovani za nagrađivanu DNA Communications metodologiju “Tri mozga” Internih komunikacija koji efektivno menjaju organizacionu kulturu.

PROGRAM

Dr Morin će Vas provesti kroz:

PRIJAVI SE

Cena radionice:

Neto iznos po osobi:

1–3 polaznika: 250 EUR
4–5 polaznika: 225 EUR
6 ili više polaznika: 200 EUR

 

Da bi rezervacija bila validna, pun iznos mora biti uplaćen unapred.

 

Radionica će biti vođena na engleskom jeziku. Prevod na srpski jezik je dostupan uz zahtev.

 

Broj polaznika je ograničen.

 

Hvala što ste učestvovali!

 

 

Ne propustite. Prijavite se odmah!