ŠTUCATE?
Imate osećaj da vas neko pominje?
To nije ništa čudno jer vam
DNA Communications i Srpska asocijacija menadžera
PREDSTAVLJAJU
PITCH 2!
NA KOJI ĆETE BITI DUPLO PONOSNI...
I ove godine pozivamo vas da
nam opišete
VREDNOSTI SVOG
KORPORATIVNOG BRENDA
i šarmirate nas...
A najbolja prijava će osvojiti NAGRADU
EMPLOYER BRENDING
KORPORATIVNU KAMPANJU
A EMPLOYER BRENDING JE... ?
Promocija kampanje ili organizacije kao poželjnog poslodavca, kroz njegove korporativne vrednosti, kulturu i klimu.

Vaš employer brend je odgovor na pitanje: Zašto je jedinstveno raditi kod Vas?
Ili prosto: Koliko ste privlačni?
ZAŠTO EMPLOYER BRENDING?
U ozbiljnim kompanijama, sve počinje od vrednosti brenda, ne samo proizvodi i usluge, TVC, dizajn oglasa...već i odabir zaposlenih, njihove vrednosti i odnos prema njima.

Zbog suštinskog značaja u savremenim komunikacijama, u employer brending kampanje je često uključen i CEO kompanije, dok se njima udruženo bave marketing, HR i PR odeljenja.

Jer štucanje nije uvek slučajno...
ODLUČILI SMO SE ZA EMPLOYER BRENDING
da vas motivišemo da mislite o tome kako se predstavljate, da podstaknemo trend stvaranja bolje radne atmosfere, da vas podsetimo da je slika vašeg brenda prevashodno slika vaših zaposlenih, da vas upoznamo!

Jer se svako štucanje isplati!
A evo kako da se javite na pitch u 4 jednostavna koraka
Pripremite nam .ppt, .pdf
ili video u kom:
  • predstavljate svoje korporativne brend vrednosti,
  • navodite benefite koje nudite zaposlenima, a koji predstavljaju posebne uslove i pogodnosti rada u vašoj kompaniji,
  • predstavljate do sada realizovane aktivnosti na polju employer brendinga, ukoliko postoje,
  • navodite da li imate predviđeni budžet za ovakve aktivnosti u planu za 2017,
  • navodite sektor/e koji se u vašoj kompaniji bave realizacijom employer brending aktivnosti,
  • definišete sadašnju i buduću poziciju svog employer brenda kod targetirane javnosti,
  • predstavljate ciljeve, ciljne grupe i procenu ukupnog budžeta za eventualnu realizaciju kampanje,
  • odgovarate u što manje reči na pitanje: zašto je jedinstveno biti deo vašeg tima?
  • dodajete, navodite, sugerišete, postavljate pitanja...
PS: To je vaša konkursna dokumentacija za prijavu, a naš inicijalni brif.
Proverite još jednom svoju prezentaciju
(kao i agencije kada vama nešto šalju),
zatim kliknite na
Ispunite kontakt-polja na web stranici,
atačujte svoju prezentaciju...
 
...i kliknite

do 16. 12. 2016. do 12:00.
PRIJAVA


ODLUKU O POBEDNIKU ĆE DONETI ŽIRI U SASTAVU:

Jelena Šribar,
Executive HR Director, Societe Generale Banka Srbija
Jelena Bulatović,
izvršna direktorka, SAM
Nikos Dimitriadis,
Development Director, The University of Sheffield International Faculty, City College
Dejan Ranđić,
generalni direktor, DNA Communications
Jelena Uzelac Vasić,
Strategic Development, DNA Communications
ŽIRI ĆE ODABRATI NAJINSPIRATIVNIJI BRIF NA OSNOVU:

  • načina predstavljanja korporativnih vrednosti brenda i željene pozicioniranosti employer brenda,
  • stepena usaglašenosti internih i eksternih korporativnih brend vrednosti,
  • načina sektorske organizacije pri realizaciji employer brend aktivnosti,
  • ciljeva i efekta željene employer brending kampanje,
  • stepena izazova i slobode koju agencija ima u realizaciji predložene kampanje.


Do 23. decembra pobednik pitcha će biti
proglašen i štucanje prestaje...
do sledeće godine.
Prošlogodišnji, jubilarni prvi pitch je prošao sjajno.
Evo šta kažu ponosni pobednici, Societe Generale Banka Srbija.
JAVITE NAM SE
pitch@dna.rs
+381 11 41 40 790
+381 11 41 40 791
Od 2001. pretvaramo marketinške komunikacije naših klijenata u ključni faktor njihovog uspeha: razvoj strategije, brending, ATL ili BTL oglašavanje, digital, event marketing, PR, interne komunikacije...
Srpska asocijacija menadžera je poslovno udruženje koje okuplja preko 300 profesionalnih menadžera koji rukovode vodećim kompanijama u Srbiji. Posvećeni smo profesionalnom razvoju menadžera i afirmaciji menadžerske struke, promociji najboljih poslovnih praksi i kompanija, intenziviranju regionalne saradnje, efikasnom povezivanju i umrežavanju menadžera kao i unapređenju ukupnog poslovnog ambijenta u Srbiji.
PITCH SE VRATIO. Zato, požurite.