Blog

Zorka Color: priča o novom vizuelnom identitetu i redizajnu proizvoda

Kada je 2011. finska kompanija Tikkurila, lider evropskog tržišta boja i lakova, gotovo neprimetno ušla na tržište Srbije kroz akviziciju šabačke Zorke Color, za poznavaoce industrije je bilo pitanje trenutka kada će doći do vidljivih promena na tržištu. Trenutak za promene je tu, jer upravo ovih dana Zorka Color izlazi pred potrošače s novim vizuelnim…

Read More →

Sedi, dobar 1!

Iako smo već skoro na pola puta da potrošimo i 2016. godinu, moja retrospektiva prethodne godine još uvek traje. Kada se osvrnem na prethodnih 16 meseci, srećna sam zbog mnoštva manjih i većih uspeha, kao i uvedenih promena. Iz poslovnog ugla gledano, ne mogu reći da je godina bila loša, ali osećaj da nam se…

Read More →

Bilo da je glupo ili genijalno uvek znamo šta nam prodaju

Zašto uvek razumemo reklame, ali se često ne razumemo međusobno? Čak i da niste ljubitelj reklama ili proizvoda koji se reklamira, čak iako promenite kanal kada ih vidite, čak iako ignorišete bilborde i flajere, na kraju nekako uvek dobijete poruku. NAJBOLJE CENE, NAJVEĆI POPUSTI, NAJNOVIJI MODELI odmah nađu put do naše svesti. Sa druge strane…

Read More →

Šta je profesionalna deformacija kopirajtera?

Toplo avgustovsko veče. Porodična šetnja – nas troje. Mesec blešti, a nije brendiran. Dok hodamo, na sve strane iskaču statične ili mrdajuće reklame, a nijedna nema iksić u uglu. Ipak, lepo nam je. Usput ćaskamo o novim besplatnim android igricama, novoj SciFi seriji za pred spavanje i komičnim problemima novog Worda. Pogađate koja tema je…

Read More →

Prodavac magle i prodavac snova

Magla me je uvek podsećala na nešto mutno, sivo, nevidljivo, blizu i opasno. Mnogima je, naprotiv, prva asocijacija na ovu vremensku pojavu marketing. Jedna od najčešćih fraza koju srećem kada u društvu gledam TV program koji se prekida reklamom je “opet ovaj marketing i prodaja magle”. Zanemariću činjenicu da ta reklama ili EPP blok suštinski…

Read More →

Izgovaranje sudbonosnog DA!

U poslednje vreme sve češće razmišljam o braku kao instituciji, posebno o odnosima i obavezama koje takva institucija donosi i zahteva. Ne zato što planiram uskoro da izgovorim „sudbonosno da“, a ni da se razvedem, već zato što je veliki deo moje svakodnevice posvećen bračnim relacijama između klijenta i marketinške agencije, u najrazličitijim oblicima i…

Read More →

Back to Top